Classroom Participation: Nursing students Perspective Paper Critique

 This article aims to critique a published paper according to UK professional Standard Framework (UKPSF). The critiqued paper in this article was written by Loftin, Davis, and Hartin (2010) that provide clarity and meaning for classroom participation from the nursing student perspective at West Texas A&M University. The article shows that the title of the published paper was not reflected the purpose of the study, the literature review, and the results. Besides that, the critiqued paper provided clarity and meaning of the classroom participation, but the results explained the factors behind the reluctance of the student in the participation. This article contributes to the body of the knowledge in higher education and provides valuable facts about the practices of instructors and peers that lead to improving the students’ participation.


บทความนี้มีจุดมุ่งหมายเพื่อวิจารณ์บทความที่ตีพิมพ์ตามกรอบมาตรฐานวิชาชีพของสหราชอาณาจักร (UKPSF) บทความวิจารณ์ในบทความนี้เขียนโดย Loftin, Davis และ Hartin (2010) ที่ให้ความชัดเจนและความหมายแก่การเข้าชั้นเรียนจากมุมมองของนักศึกษาพยาบาลที่มหาวิทยาลัย West Texas A&M บทความแสดงให้เห็นว่า  ชื่อเรื่องของบทความที่ตีพิมพ์ไม่ได้สะท้อนถึงวัตถุประสงค์ของการศึกษา การทบทวนวรรณกรรม และผลลัพธ์  นอกจากนั้น กระดาษวิจารณ์ให้ความชัดเจนและความหมายของการเข้าร่วมชั้นเรียน แต่ผลลัพธ์อธิบายปัจจัยเบื้องหลังความไม่เต็มใจของนักเรียนในการเข้าร่วม บทความนี้มีส่วนทำให้ร่างกายของความรู้ทางอุดมศึกษาและให้ข้อเท็จจริงอันทรงคุณค่าเกี่ยวกับการปฏิบัติของอาจารย์และรุ่นพี่ที่นำไปสู่เพื่อปรับปรุงการมีส่วนร่วมของนักเรียน

Ibrahim Mohammad Hatamleh1 & Hashem Ali Issa Almuslamani1.2020. Classroom Participation: Nursing students Perspective Paper Critique.International Journal of Higher Education Vol. 9, No. 6; 2020.

https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1277910.pdf

ความคิดเห็น

บทความที่ได้รับความนิยม